det här tog ungefär 18 minuter

jag har lärt mig: att man lär sig av sina misstag
jag trodde aldrig att: jag kunde komma tillbaka.
jag lyssnar just nu på: så fin - medina
jag pratar: oftast om onödiga saker.
jag tycker om: godis
jag avskyr när folk: är lätt stötta
min bästa vän är: rebecca okutani
min första bästavän heter: emma strindlund & clara björklund
kärleken kan: såra 
bästa tiden i mitt liv var: för ett tag sen.
jag har misst: en hel del i teorin (fotboll) 
om jag fick en sak i hela världen: skulle det vara ett asflott hus osv.
jag är: glad.
när jag borstar tänderna: sitter jag alltid vid datorn
när jag lagar mat: har jag datorn bredvid.
jag tänder på: killar som har snygg kropp och bra kropp 
det sexigaste yrket är: - 
det är charmigt när: någon säger att den älskar en och kollar i hennes ögon
jag är rädd för: döden
den värsta känslan är: olyckligt kär, 
den bästa känslan är: besegrat kärleken
jag är bäst på: att få till skämt. haha eller huuuur
jag är sämst på: få bra betyg
om jag var ett djur skulle jag vara: en fågel.
jag kommer alltid att vara: mig själv 
det finaste som finns är: personer man kan lita på
i sommar: ska jag leva livet
sist jag grät var: i veckan
jag kan: cykla
jag kan inte: stå på händer
när jag vill tänka går jag: och lägger mig med musik i öronen
när jag bakar så bakar jag: chokladbollar
min mobiltelefon är: lånad av rebecca
när jag vaknar på morgonen: snoozar jag en halvtimme
innan jag går och lägger mej: tänker jag för mycket
just nu tänker jag på: att jag inte får bli sjuk igen.
bebisar är: lebbiga
idag har jag: skrattat
ikväll ska jag: se big brother
imorgon kommer jag: träffa min saknade maria
jag vill verkligen: åka utomlands just nu

någon som:
du litar på: rebecca okutani
du har blivit besviken på: ett antal
du tycker är snygg: m å n g a
du är kär i: är inte kär i någon nu
du älskar: vännerna
du ser upp till: olika
du tycker är jobbig: lill pontus. haha!
du tycker är omtänksam: oskar
du saknar: malinolsson
du saknar att umgås med: -
du aldrig skulle kunna leva utan: mina vänner. 
har uppfostrat dig: mamma & pappa
alltid gör dig glad: r
du inte har kännt länge men betyder: malin
som har härligt skratt: clara
du har känns längst: emma/clara
är duktig i någon sport: zlatan
du alltid har roligt med: julia
du har många fina minnen med: fanny
är lyckan i ditt liv: vännerna 
är din bästa killkompis: oskar, 
du litar på mest utav dina killkompisar: emil


ditt eller datt..
kärlek eller vänskap: vänskap
cider eller öl: cider
sommar eller vinter: sommar
choklad eller surt: choklad.
frysa ihjäl eller brinna upp: brinna upp.
fest eller myskväll: båda
tv eller data: data.
mat eller godis: godis
alkohol eller läsk: läsk.
bilddagboken eller lunarstorm: haha  
sova med lampa tänd eller släckt: släckt.
skola eller lov: lov. 
pratglad eller tyst: pratglad.


kärleksbrev:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0